понеделник, 4 януари 2010 г.

Аз съм бял националист


Не съм тук, защото мразя другите раси. Аз съм тук, защото искам да предпазя културата ми, бащиното ми наследство и историята на моя народ. Аз съм тук, защото искам да осигуря бъдеще на моите деца и искам да им осигуря най-доброто бъдеще, което мога.
Много хора ме разбират погрешно, което по-скоро не ме разочарова, а ме изумява. Те са убедени, че влизам в някакъв сорт на стереотипи, че съм някакво влачещо се на ръце шимпанзе, изолирано и невежо, социален глупак, беден , жесток, ядосан, изпълнен с омраза, който или е с промит мозък за своите виждания или ги е формирал заради някакъв нещастен, непоказателен инцидент в миналото си, някой, без лични качества и гордост, който трябва да напада другите, за да се докаже. ТЕ ГРЕШАТ!
Очевидно не съм шимпанзе, нито си влача ръцете по пода. Няма да седна да се самоизтъквам, не съм най-интелигентния човек на планетата и ще бъде доста грешно да претендирам, че съм, но съм на средното ниво на интелигентност, моето IQ и квалификациите и постиженията ми през този живот го показват. Не съм Супермен, но не съм и невежа.
И така, не можем да поставим вижданията ми на жертвеника на невежеството. Може ли да твърдим, че моите възгледи са оформени от и се дължат на изолацията?
Това е достатъчно обвинение за хора, които са против националистите, но аз ще поспоря с тях поради това, че моя живот е далеч от изолацията. Роден съм в Англия, но през големи периоди от време съм живял в Уелс, Канада, САЩ и други места в Европа. На всичкото отгоре съм посетил четири континента. Бил съм бялото лице в черния свят, бил съм бялото лице в белия свят, бил съм в бедни страни, бил съм в богати страни, бил съм на места, където има предимно десни, бил съм на места с леви – е тези леви бяха комунисти. Бил съм в про-Западни места и анти-Западни. Бил съм при Протестанти и при Католици, дори при Мюсюлмани, бил съм при Източно Православни, при атеисти и там където имат собствени форми на религии, напълно непознати за Запада. Мисля, че тези мои посещения не могат да ме опишат като някой, който е живял изолирано и в невежество спрямо други хора, други култури и други раси. Всъщност аз съм точно обратното, доста пъти съм попадал на хора от други раси да спорят за техните раси и накрая се оказваше, че аз съм по-расово наясно от самите тях, защото самите те живеят в изолиран свят.
Значи съм социален глупак?
Срещал съм това доста пъти в медиите, често казват, че Белите Националисти имат трудности с вписването в обществото, затова те се присъединяват към някакъв крайно десен култ, за да се чувстват у дома си. Е това отново не се отнася за мен. Не станах националист, защото не мога да имам приятели другаде освен в интернет, в действителност не станах националисти, за да си търся приятели, въпреки че срещнах много добри хора в тази Кауза, които класифицирам, като приятели.
Винаги съм се сприятелявал с хората лесно. Пътувал съм доста по света и съм срещал много хора, от много националности и никога не съм имал проблеми да се сприятелявам и да комуникирам с хората.
Четох едно проучване, преди няколко години, колко „приятели” трябва да имаш и от какъв тип, при резултатите на това изследване аз бях в социалната категория, не звяра на забавленията, но малко над средното ниво, което предполага, че не съм социален глупак.
Следователно е или заради бедността или богатството?
Отново това е един аргумент, който се среща често, когато се опитват да бият по главата Белите националисти. Но аз съм имал периоди в живота, в които съм можел да изживея и бедността и богатството та дори и състоянието между тях. Така че как може да е заради пари?
Значи аз съм ядосан, жесток изпълнен с омраза?
Не мисля, че съм, даже мисля, че съм чувствителен човек, действащ и вярващ в това, което правя воден от любов. Не съм тук, защото мразя друга раса, аз съм тук защото искам да защитя културата, вярванията и историята на моя народ, тук съм защото искам да осигуря Бяло бъдеще за моите деца, искам да им осигуря най-доброто бъдеще което мога. Защо трябва да искам по-малко за тях?
Следващото поколение е много по-важно за мен отколкото моето собствено. Живял съм достатъчно дълго на тази планета, за да знам, че промените няма да станат за една нощ. Въпреки че голяма част от моя живот (ако не целият от него) ще бъде живян в свят, който е вреден за самия мен и моята раса и така че, най-важното нещо за мен не е тук и сега, а бъдещето и това да бъда сигурен, че мога да осигуря най-доброто бъдеще, което съм способен не само на моите деца, но на всички Бели деца.
Друго често повдигано обвинение е, че вероятно ми е промиван мозъка, но това отново трудно може да се повярва, трудно мога да го повярвам, не само, защото не съм слабо интелигентен, но защото ми е трудно да разбера, кой може да промие мозъка ми.
Явно не съм бил промит от медията, филмите, вестниците, училището или болшинството от книгите, които винаги ми опонираха, значи е по-лесно да бъда промит в противоположна страна от колкото да бъда промит използвайки главните медии, така че как мога да бъда промит аз?
Дали не съм промит от другарите ми?
Е, аз никога не съм вербуван за това „движение”. Намерих сам пътя си до тук, така че не е имало харизматична фигура, която да ме води чрез лъжа до тази позиция, нито съм имал приятели с такива възгледи, преди да ги формирам самия аз, така че не мога да съм бил промит от приятелите ми.
Тогава дали съм без лични качества и гордост?
Сигурен съм, че някой ще изпаднат в смях само като се спомене това тук, защото мога да бъда арогантно копеле. Не мисля, че може да се каже, че всичко е заради липса на лични качества и аз съм доста горд с това, което съм постигнал в живота си, така че мисля, спокойно можем да задраскаме и това от списъка.
Какво ще кажете за инцидент в миналото ми?
Имало ли е нетипичен инцидент, с участието на не бял, който да е оформил вижданията ми?
Отново, ще трябва да отговоря НЕ. Имало е инциденти в миналото ми, повече от колкото съм искал да преживея, но също така имам и лоши случки с бели хора. Аз не съм от тези, които твърдят, че всички бели са перфектни ангели и този живот ще стане рай ако всички бъдат сегрегирани – моята интелигентност се разпространява много над такъв вид мислене. Не, имал съм лоши преживявания, но те не са ме направили това, което съм днес и някои от тях използвам като пример, който подкрепя моите виждания, които вече съм формулирал. Но в повечето случаи аз съм разглеждал тези инциденти, като лични, частни инциденти, който не представляват нищо.
Ако ме ухапе куче, не вярвам задължително, че всички кучета ще ме ухапят; по същия начин ако имам инцидент с не бял или с бял, не твърдя, че е типично поведение за всички представители. Опитвам се да базирам вижданията си на много по независими доказателства от тези.
Следователно аз атакувам не белите, за да представям собствения си вид?
Трудно, защото както вече заявих, аз не искам да нападам никой, аз искам да защитя бялата раса и не вярвам, че трябва да заличим всички други раси, за да си осигурим бъдеще.
В скорошен разговор аз говорих с местен канадец. По дефиниция, той не беше бял. На края на дискусията стигнахме до съгласие. Споделяхме идеята, че най-доброто нещо за двете раси е да живеят отделно, така че собствените ни култури да преуспяват и виреят, съгласихме се, че не сме врагове помежду си и че общия ни враг е този, който ни кара да се интегрираме – те са тези, които ни застрашават културата, завета на дедите ни и самите нас.
Атакувах ли го, за да представям Бялата раса?
Аз не съм националист, защото мразя друга раса. Аз съм националист, защото искам да запазя културата, вярванията и историята на моя народ; аз съм националист, защото искам да осигуря Бяло бъдеще за моите деца. Искам да им осигуря възможно най -доброто бъдеще, което мога. Защо трябва да искам по-малко за тях?
Стигнал съм до вижданията, които имам чрез независими средства, чрез аргументи. Проверил съм всички източници на знание, представляващи всички страни на спора; размишлявал съм над тази информация и съм стигнал до свои собствени заключения. Всичко, което ми е казано съм го поставял под съмнение. Всичко, което съм прочитал съм поставял под съмнение. Не съм следвал никой като овца. Правя си собствени изводи и ако мисля, че нещо е грешно, ще го кажа. Ето защо аз мисля, че основните принципи на Белия национализъм са верни. Това е мое виждане, базиращо се на всички доказателства, които съм намерил, или са ми били представени.
Ето ви един въпрос: Защо да избера този път ако не бях 120%, че той е правилния?
Да не си националист е лесно, всеки ден казваш, това което системата иска да чуе, това е лесно; да бъдеш бял националист е трудно. Всеки ден от годината, изричам неща, които системата мрази да чува, рискувам да загубя приятелите си, работата си заради вижданията си, рискувам да ме пратят в затвора заради вижданията ми, рискувам да ме набият заради тях, рискувам да ме убият заради тях. Как мислите дали съм избрал този път лесно?
Ще се радвам да греша. Изненадани сте?
Не сериозно, ще се радвам да греша, защото ако греша ще си отдъхна, ще живея щастливо и ще се наслаждавам на единственото нещо, което трябва да правя – да осигурявам бъдеще за следващото поколение. Няма да трябва да се притеснявам, какво ще каже шефа ми за вижданията ми, няма да бъда класифициран като едно от най-низшите форми на живот на планетата, няма да рискувам да получа същите заплахи в живота ми и няма да се притеснявам, че може да ме хвърлят в затвора. Това би било блаженство. Ще се радвам да греша, но съм прав.
От пет години, не съм чувал нов аргумент от противниците – всеки път чувам същите боклуци.
Почти се моля на тези, които се противопоставят на вижданията ми, да ми покажат защо не съм прав, да ми покажат тяхната версия за по-добър свят, но в 99,9% от тях получавам само обиди.
Сега аз питам - аз вярвам, че защитавам културата ми, народа ми, раста ми, не искам нищо друго освен да осигуря бъдещето на следващото поколение на Белите народи. И съм предан на тази цел. Колко предан е човек, който не може да отговори на въпрос, когато го попитат?
Ако един човек наистина вярва, че е прав, ще иска да убеди на всяка цена в правотата си, хората, които среща.
Е, убедете ме!


Взето от http://www.whitenationalist.info/

Няма коментари:

Публикуване на коментар