четвъртък, 17 март 2011 г.

Тесак на свобода!

Обръщение на Тесак след освобождаването му

Здравейте мои малки любители на екстремизма. Искам да ви поздравя с Новата Година и да кажа, че "малко" излезнах на свобода. Аз съм в Москва. Искам да благодаря на своите другари за помощта, която ми оказаха докато излежавах присъдата си. Искам също да благодаря и на управителите на Руската Федерация за това, че признаха заслугите ми пред руския народ и ме осъдиха два пъти за разпалване на вражда по отношение на социални групи - таджикски наркотърговци и либерали. Това са невероятни хора и пред тях свалям шапката си. Благодарение на гениалната изправителна система аз 3 и половина години се самоусъвършенствах : поправях се, възпитавах се, растях духовно, морално и физически. Постоянно четох книги и прочетох цял куп от тях. Открих за себе си много нови факти, избавих се от предразсъдъците и забравих стереотипите. Аз съм съвършено нов човек. Сега разбирам, че трябва да се държим по-прилично, да действаме чинно, благородно, законно, но и весело! До нови срещи!

1 коментар: