вторник, 8 декември 2009 г.

R.J.M.


Днес се навършват 25 години от убийството на Robert Jay Mathews лидер на "Братството на мълчанието"(The Order) . Да си спомним за човека, който без страх даде живота си за идеята за един по-добър и по-честен свят.

Предсмъртното му писмо :


"Всички знаехме, че нашите братя ще бъдат, тези, които първи ще се опитат да унищожат усилията да спасим расата и неизлечимо болния ни народ. Защо има толкова много Бели мъже така нетърпеливи да унищожат собствените си вид в полза на евреите и негрите? Виждам зад някои дървета, в северната част на къщата да се крият агенти на ФБР. Можех лесно да ги убия, виждах лицата им. Изглеждат с добър расов състав, но въпреки всичките си таланти са предоставени на правителство, което открито се опитва да смеси раста и тези агенти са част от нея. Защо не могат да видят? Бели мъже убиват бели, саксонци убиват датчанин, кога ще свърши всичко това? Проклятието на ариеца? Знаех си снощи, че днес ще бъде последният ми ден в този живот. Когато отидох в леглото видях всички мои близки, така ясно, сякаш те бяха с мен. Всичките ми спомени минаха през ума ми. Знаех, че моят дълг е изпълнен. Бях добър боец, безстрашен войн, ще умра с чест и ще се присъединя към моите братя в Валхала.
За кръв, земя и чест, за вярата и расата. За бъдещето на децата. За зелените гробове на моите родители.”
Робърт Джей Матюс

Няма коментари:

Публикуване на коментар