събота, 4 юни 2011 г.

Интервю с West Wall

1. Здравейте от България! Кажете ни нещо за вас и за историята на бандата ви?

Основани сме през 96/97 ако не се лъжа. По замисъл това трябваше да е проект от двама души, после прибавихме няколко приятели и бандата прерасна в нещо постоянно.

2. Как ще опишете стила, който свирите?

War Metal нито повече, нито по-малко

3. Кои групи и личности ви вдъхновяват?

Аз лично харесвам много от старите death/trasha банди и разбира се такива като Iron Maiden. Те винаги са имали място в сърцето ми. И винаги съм харесвал финландските групи, такива като - Amorphis, Ensiferum, Wintersun..

4. Повечето ви текстове са свързани с миналото. Горди ли сте от предците ви?

Разбира се! Твоята кръв е твоя кръв, защо да не си горд от това от къде идваш и кой си ти всъщност?

5. Понеже сте от САЩ няма как да не ви зададем един наболял въпрос - какво мислите за "убийството на Осама"?

Честно мислех, че той навярно е умрял вследствие на влошеното му здраве и всичко останало. Но след цялата тази криз, инфлация и безработица, едно убийство на такъв злодей би повдигнало духа на хората. Смъртта му беше нужна, за да отвлече вниманието на хората от икономическите проблеми, през които минаваме.

6. Подкрепяте ли някоя политическа партия или движение?

Не. Не отговаряме пред никого. Политиката има лош вкус в устата ми.

7. Кажете ни кои са ви любимите книги и филми?

Те са толкова много, че е трудно да избера само няколко. Кампанията в Русия е една от любимите ми книги, за филм се сещам "Football Factory". Сериалът "Рим" също си струва.

8. Какво правите, когато не се занимавате с музика?

Работя през цялото време като охрана и други авантюри. Останалата част от времето ми е посветена на спорт и на семейството ми.


9. Бихте ли желали да живеете на друго място? Ако да къде точно?

Харесва ми къде съм в момента, но винаги съм мечтал за завръщане в Майка Европа.

10. Кой е най-големият проблем за Европа, САЩ и целия свят?

Проблемът е, че хората се опитват да вървят против законите на природата. Стават последователи на такива, които водят до слабост и омаловажават силата.

11. Ако имахте 3 куршума и няма да ви съдят, кого бихте застреляли?

Педофили!

12. Какво знаете за България?

Прекрасна древна страна, която бих желал да посетя някой ден! Виждал съм снимки от София - изглежда като прекрасен град!

13. Кажете ни нещо, което не сме ви попитали? Последни думи за нашите читатели?

Лъвът не се съобразява с мнението на овцете!!! Продължавайте на ръмжите приятели!


Видео от новия албум на групата :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар